Home |
Search |
Today's Posts |
|
![]() |
|||
|
|||
![]()
On Sat, 26 Jul 2003 06:18:48 -0400, "Arny Krueger"
wrote: "dave weil" wrote in message On Thu, 24 Jul 2003 17:53:18 -0400, "Arny Krueger" wrote: "dave weil" wrote in message Oh yeah, any comments as to why you were only two years off with your Google searching? When you search, it appears that Google stops returning hits after about 75 pages, and doesn't bother to say that it arbitrarily quit. Just goes to show how stupid you are. It's stupid to be lied to by a computer program? |
![]() |
|||
|
|||
![]()
dave weil a écrit :
[snip] Je m'en fout ! Il n'y a que la HiFi qui m'interesse alors je te suggère de créer un nouveau forum de discussion genre "arny.krueger.est.un.imbécile" et tu va laver ton linge sale ailleur. Dégage ! Lionel |
![]() |
|||
|
|||
![]()
On Sat, 26 Jul 2003 19:49:15 +0200, in rec.audio.opinion you wrote:
dave weil a écrit : [snip] Je m'en fout ! Halt's maul! chuckle Il n'y a que la HiFi qui m'interesse alors je te suggère de créer un nouveau forum de discussion genre "arny.krueger.est.un.imbécile" et tu va laver ton linge sale ailleur. Dégage ! Lionel Who cares what you want? Feel free to ignore the thread... Ciao, bella! |
![]() |
|||
|
|||
![]() |
![]() |
|||
|
|||
![]() "dave weil" wrote in message ... correction of Weil's header-trashing "Lionel Chapuis" wrote in message ... Il n'y a que la HiFi qui m'interesse alors je te suggère de créer un nouveau forum de discussion genre "arny.krueger.est.un.imbécile" et tu va laver ton linge sale ailleur. Dégage ! Basically, a complaint about Weil's off-topic posting. Lionel Who cares what you want? Feel free to ignore the thread... Ironic comment from Weil giving all Weil's past whining about showing respect to other posters. I guess that in Weil's book, showing respect to other posters is something that should be important to everybody but him. Speaks to Weil's basic hypocrisy. Sad. |
![]() |
|||
|
|||
![]()
Lionel Chapuis wrote in message ...
dave weil a écrit : [snip] Je m'en fout ! Il n'y a que la HiFi qui m'interesse alors je te suggère de créer un nouveau forum de discussion genre "arny.krueger.est.un.imbécile" et tu va laver ton linge sale ailleur. Dégage ! Lionel L'imbecile plus gros du monde, c'est Arnois. |
![]() |
|||
|
|||
![]()
Daniel P. Lynch wrote:
Lionel Chapuis wrote in message .. . dave weil a écrit : [snip] Je m'en fout ! Il n'y a que la HiFi qui m'interesse alors je te suggère de créer un nouveau forum de discussion genre "arny.krueger.est.un.imbécile" et tu va laver ton linge sale ailleur. Dégage ! Lionel L'imbecile plus gros du monde, c'est Arnois. Vraiment. C'est un piece de merde. Bruce J. Richman |
![]() |
|||
|
|||
![]() "Bruce J. Richman" wrote in message ... Vraiment. C'est un piece de merde. You're such a class act Bruce, so kindly spoken towards all. |
Reply |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Forum | |||
Powered Speakers? | General |