soundhaspriority wrote:
soundhaspriority schreef:
Dit zijn vrije tweaks into goede wetenschap, zoals geen krankzinnige crap van Richard aan de grond wordt gezet Graham. http://www.enjoythemusic.com/tweaks/ Ooooh... de "goede wetenschap". COM het even wade those to rivet gebaseerd OI honderden jaren oude Newtonprincipes van wetenschap is, is rivet de "goede wetenschap". To Goed gissing wade, dwaas? De meeste wetenschappelijke principes vandaag reeds long gevestigd zijn bedroegen eens "krankzinnige crap" één punt OF een others. Withered u EN de meeste dwazen as u think here doet, wetenschap as godsdienst steunt. Het is Geen godsdienst. Het moest nooit zijn. Het is een ooit other-end lichaam van regels EN principe. Wade vandaag wordt goedgekeurd kan (voor het geval dat u begreep rivet dat, het if A plumb bob more dan één Trade Union of German Employees neemt COM de wetenschappelijke rule aan "algemene goedkeuring" width unit bewijzen) tomorrow others. Aangezien u rivet lifts bewezen dat mijn tweaks ongeldig zijn, nor dat "go
ede tweaks" u bepleit geldig zijn, is uw iron more over mijn tweaks differently, waardeloos EN more zonder betekenis than iedereen. Volgende punt. Eerst EN vooral, krijg een originele naam, Robert. Houd OI levend in mijn schaduw, u snivelling puss. Tweede van all... Richard Graham postte here geen "krankzinnige crap". Het derde all, tweaks u maakte een lijst van pasvorm into het gunstigste geval into de "midden audiophile" categorie. Zij zijn rivet veruit, "geavanceerde tweaks", aangezien ik in mijn posts lift beschreven. Nu more ongeveer uw tweaks.... Terwijl ik rivet tegen conventionele tweaks lift, is it GEEN MANNERS IN HEL tweaks the OI plaats gaan gevolgen zo overal dichtbij veroorzaken goed zoals onconventionele tweaks beschreven ik lift gepost. Zo think, toont slechts hoe in het algemeen onwetend u more over tweaks, audio EN geluid bent. Laat ME kritiek wade to u thinks briljante tweaks OI plaats (nota: ik lift rivet tegen de plaats; ik lift velen interesting gesprekke
n ongeveer audio met Steve Rochlin gehad, EN ik steun zijn plaats voor more zeer voordelig het zijn aan de audiogemeenschap) zijn: Racquetballs: To COM het even wade met racquetballs, FUGGETABOUTIT! Nog more slechter dan arene, zal het de muzikale integriteit, het geluid OI manners vernietigen kleuren het rivet zou moeten gekleurd. Ik lift vele steunplatforms, velen naar huis gemaakte isolatie EN resonantieabsorptievaten, gemaakt EN dit materiaal seeds met honderden others hire voor steun getest. Het sneed rivet de mosterd. Het Hout van de Ambacht van de Opslag van de art: To It'd moet wade more zeer speciaal hout zijn misschien... dat voorgesteld, hoogst onwaarschijnlijk dat het than steunvoeten, OF zelfs into other gebruik voordelig zou zijn. Het overzicht OI hen slechts besprekingen more over weergave EN het soundstaging gevolgen. Dat het probleem. De sake of refectories zo slecht hun systeem OI goedkoop their, plakken zij deze hire ergens, vinden "iets" more beter within,
dan verlof het. EN nu, into de meeste gevallen, zij verzonden=hebben = hun systeem achteruit, omdat terwijl isolate footers sommige hire kunnen verbeteren, het het meest waarschijnlijk others, zoals de kwaliteit van timbre, aanval, bederf, speed zal degraderen enz. All materialen verlenen hun own sonisch kenmerk, is het hout geen uitzondering. De Dempers van de Buis van Kevlar: Sample earth nooit dit, maar van 3 waarschijnlijk announce tweaks, zijn gaat het voordeligst, sinds wade to u kunt toepassen COM buismicrophonics width unit their sea beperkt zijn. De volgende tijd, krijgt een aanwijzing, more imposter.
Ah, it's starting to make sense nowe
--
// Walt
//
// There is no Volkl Conspiracy