Posted to rec.audio.pro
[email protected] kbosnar18@gmail.com is offline

Default Dual 621 turntable fix

Edi,
da li bi se Vi privatili servisiranja mog gramofona, uz naravno neku razumnu nadoknadu.
Vidim da ste stručnjak a ja sam po tom pitanju totalni diletant.
Gramofon je kod mene već skoro 40 godina i nikad nije bio otvaran do prije neki dan. Trebalo bi ga generalno podmazat i sredit to automatsko startanje i gašenje.
Jedino što je novo na njemu je igla. Zvučnica isto nije nikada dirana al mi se čini da je ok.
Ako ste zainteresirani slobodno me nazovite na
091 940 8975.
Živim u Gorskom kotaru a radim na Urinju u rafineriji tako da mi nije problem doći do Crikvenice.
Pozdrav
Krešimir Bosnar.
P.S.
Ta plastična kapica se raspala